DIS GRIEKS VIR MY DIE KLASSIEKE AS METAFOOR VIR DIE UNIVERSITEIT
Abstract
1 Inleiding Ek het lank gewik en geweeg oor 'n gepaste onderwerp vir hierdie intreerede.1 Die eenvoudigste sou wees om 'n tema te kies wat direk by my eie navorsing aansluit: dit sou dan 'n onderwerp wees wat ek in diepte ken en waaroor ek in alle beskeidenheid meen dat ek weI iets interessants aan u kon meedeel. Aan die anderkant is die voortbestaan van die Klassieke tans by verskeie universiteite in Suid-Afrika onder groot druk: ek het dit dus goedgedink om hierdie geleentheid te benut om saam met ute besin oor die rol en sin van die Klassieke in 'n nuwe Suid- Afrika op die vooraand van die derde millenium. Dit is egter vir my duidelik dat die uitdagings waarvoor die Klassieke te staan gekom het, nie beperk is tot hierdie dissipline nie; heelparty daarvan is eweneens van toepassing op die geesteswetenskappe in die algemeen, en inderdaad selfs ook op die universiteit, as akademiese instelling, in die geheel-vandaar die ietwat hubristiese subtitel van my rede.Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License (BY-NC-ND 4.0) that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).